Serviciul Public Baia Populară Sibiu anunţă organizarea concursului
pentru ocuparea postului de Muncitor calificat tr. I,
funcție contractuală de execuție, pe perioadă nedeterminată
DENUMIREA POSTULUI: Muncitor calificat tr.I - cu atribuții de curățenie
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post
STRUCTURĂ: Serviciul Public Baia Populară Sibiu - Birou Administrativ
DURATA TIMPULUI DE MUNCĂ: 8h/zi - 40h/săptămână
PERIOADĂ: nedeterminată
DOCUMENTE NECESARE PENTRU DOSARUL DE CONCURS:
a) formular de înscriere la concurs (Descărcați formularul tip);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
e) copia carnetului de muncă sau, după caz, a adeverinţelor eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) cazierul judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
h) curriculum vitae - modelul comun european (Descărcați model Curriculum Vitae).
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
Actele prevăzute la lit. b)-e) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Candidații vor depune dosarele de participare la concurs până la data de 21.02.2024 ora 13:00 la Serviciul Public Baia Populară Sibiu, str. Andrei Șaguna, nr. 2, Sibiu.
Relații suplimentare la Serviciul Public Baia Populară Sibiu, str. Andrei Șaguna, nr. 2; Resurse umane: telefon: 0269 214.445, E-mail: baia.populara@sibiu.ro.
CONDIȚII GENERALE:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h) conform Legii 1336/2018.
CONDIȚII SPECIFICE:
Muncitor calificat tr.I, pe perioadă nedeterminată: - 1 post
- condițiile generale prevăzute de legislația în vigoare pentru ocuparea unui post vacant;
- studii medii;
- vechime în muncă necesară ocupării postului - minim 7 ani.
TIPUL PROBELOR DE CONCURS: probă eliminatorie practică şi interviu.
Concursul se va desfăşura astfel:
- Proba practică - în data de 29.02.2024, ora 09:00, la sediul Serviciului Public Baia Populară Sibiu, str. Andrei Șaguna nr.2, Sibiu jud. Sibiu.
- Proba interviu - în data de 07.03.2024, ora 10:00, la sediul Serviciului Public Baia Populară Sibiu, str. Andrei Șaguna, nr. 2, Sibiu jud Sibiu.
CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:
- Data limită de depunere a dosarelor: 21.02.2024, ora 13:00.
- Afișare rezultat selecție dosare de concurs: 23.02.2024 ora 13:00.
- Termen contestație selecție dosare de concurs: 26.02.2024 ora 13:00.
- Termen soluționare contestație selecție dosare de concurs: 27.02.2024 ora 13:00.
- Proba practică: 29.02.2024, ora 09:00.
- Notare și comunicare rezultate probă practică: 01.03.2024 ora 13:00.
- Termen contestație rezultate probă practică: 04.03.2024 ora 13:00.
- Termen soluționare contestație rezultate probă practică: 05.03.2024 ora13:00.
- Interviu: 07.03.2024, ora 10:00.
- Notare și comunicare interviu: 08.03.2024 ora 13:00.
- Termen contestație rezultate interviu: 11.03.2024 ora 13:00.
- Termen soluționare contestație rezultate interviu: 12.03.2024 ora 13:00.
- Afișare rezultate finale concurs: 13.03.2024, ora 13:00.
Bibliografie/tematică propusă:
- HCL Sibiu nr.189/2021- privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Serviciului Public Baia Populară Sibiu, cu modificările ulterioare;
Atribuțiile postului și responsabilități:
- Asigură curăţenia şi întreţinerea spaţiilor serviciului (birouri, holuri, saune, zonă - piscină, grupuri sanitare, sală de sport, subsol, etc.), precum și în zona exterioară aferentă clădirii (terase exterioare, curte interioară și anexe exterioare, subsol, parcare, trotuare, etc);
- Să şteargă praful şi să spele geamurile ori de cate ori este nevoie în vederea menţinerii aspectului de curăţenie a serviciului;
- Să manifeste grijă deosebită în mânuirea şi utilizarea materialelor şi echipamentelor pe care le are în primire pentru a evita avarierea, distrugerea sau pierderea lor;
- Să respecte normele de protecţia muncii şi P.S.I., normele legale în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, conform prevederilor Legii 319/2006 și a Legii 307/2006;
- Să-şi însuşească şi să respecte normele şi instrucţiunile de protecţie a muncii şi măsurile de aplicare a acestora;
- Să respecte cu stricteţe normele sanitare de igienă și sănătate publică privind mediul de viață al populației conform OMS 119/04.02.2014;
- Să asigure curăţenia şi dezinfecţia locului de muncă, a grupurilor sanitare şi a căilor de acces la nivelul întregii clădiri;
- În timpul programului de lucru este obligatorie folosirea echipamentului de lucru, a echipamentului de protecţie (când este cazul) şi purtarea ecusonului;
- Să anunţe superiorul în caz de funcţionare necorespunzătoare a utilajelor (maşină de spălat pardoseli, alte echipamente utilizate în procesul de curăţare);
- Să informeze de îndată directorului instituţiei sau în lipsa acestuia pe înlocuitorul lui despre orice deficienţă constatată sau eveniment petrecut;
- Să ia în primire materialele necesare asigurării curățeniei, colectarea și debarasarea gunoiului,
- Să se respecte normele de siguranţă şi instrucţiunile de folosire din fișa tehnică aferente fiecărui produs sau substanţă folosită în procesul de curăţăre/dezinfecţie;
- Să se depoziteze şi să utilizeze substanţele biocide conform prevederilor Ordinului Ministerului Sănătății nr. 994/2018;
- Este interzisă folosirea unor soluţii sau substanţe care ar putea deteriora faianţa, gresia, mobilierul sau obiectele sanitare;
- Răspunde de păstrarea în bune condiţii a obiectelor de inventar şi mijloacelor fixe aflate în dotarea complexului şi a anexelor precum şi de furtul sau înstrăinarea lor;
- Să respecte prevederile Legii 201/2016 pentru prevenirea și combaterea efectului și consumului produselor din tutun, fumatul fiind interzis în spaţiile publice închise atât pentru angajați cât și pentru clienții serviciului;
- Să respecte principiile aplicabile conduitei profesionale a funcţionarilor publici şi personalului contractual din administraţia publică – O.U.G nr. 57/2019 Codul administrativ;
- Să îşi desfăşoare activitatea, în conformitate cu pregătirea şi instruirea sa, precum şi cu instrucţiunile primite din partea superiorului ierarhic, astfel încât să nu expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională atât propria persoană, cât şi alte persoane care pot fi afectate de acţiunile sau omisiunile sale în timpul procesului de muncă;
- Părăsirea locului de muncă, în timpul programului de lucru, este permisă doar cu motiv bine întemeiat şi se face numai cu aprobarea directorului serviciului sau în lipsa acestuia de înlocuitorul desemnat;
- Pentru neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzătoare a sarcinilor de serviciu răspunde disciplinar, contravenţional sau penal, după caz, iar repetarea abaterii poate duce la desfacerea contractului de muncă;
- Să respecte confidenţialitatea informaţilor, pe care le obţine ca efect al executării contractului de muncă, legate de client sau de angajator;
- Atribuţiile din fişa postului nu sunt limitative, directorul serviciului, sau în lipsa acestuia înlocuitorul desemnat, putând dispune orice alte însărcinări în legătură cu serviciul;
- Pagubele sau pierderile aduse instituţiei prin executarea necorespunzătoare sau neexecutarea, din culpă sau neglijenţă, a obligaţiilor de serviciu de către angajat vor fi imputate acestuia. Dacă angajatul se face vinovat de producerea acestor pagube sau pierderi, acesta va suporta integral sumele de bani, contravaloarea echipamentelor şi a altor bunuri utilizate în desfăşurarea activităţii. Recuperarea acestor sume se face prin reţineri salariale sau prin executare silită asupra bunurilor personale ale acestuia, conform hotărârii judecătoreşti. În cazul în care pagubele sau pierderile sunt mari, din culpă gravă sau se vor repeta, împotriva salariatului vinovat se va putea lua şi decizia de desfacere disciplinară a contractului individual de muncă;
- Este STRICT INTERZISĂ prezentarea la serviciu sub influenţa alcoolului precum şi introducerea sau consumul acestuia sau a altor substanţe interzise (psihotrope/halucinogene) în incinta serviciului şi/sau în timpul programului de lucru, această abatere fiind considerată foarte gravă, împotriva salariatului vinovat se va putea lua şi decizia de desfacere disciplinară a contractului individual de muncă.